2. delavni dan

Danes so, poleg najbolj zgodnje Patricie, začele delati tudi ostale dijakinje. Za Ano in Mojco se je dan začel ob 6. in za Majo ob 7. Prvi vtisi : Ana in Mojca: “Obema je bilo zelo vredu, saj smo se lahko sporazumevali v angleškem jeziku, vzdušje je bilo sproščeno. Komaj čakava naslednji dan!”

Maja: “Zelo sem bila navdušena, saj so me sprejeli z odprtimi rokami. Imamo že nekaj skupnih šal. Jedla sem najboljše piškote na svetu. Sodelavec mi je tudi priporočil zelo znano slaščičarsko šolo. Veselim se novega dne!”



Za kosilo smo imeli juho in rižoto z gobicami in bučkami. Popoldan smo si ogledale mogočen grad Polignac. Tam nas je nekajkrat skoraj odpihnilo. 












Na grajskem vrtu smo vonjale aromatična zelišča in spoznavale njihove zdravilne moči.

 



Ustavile smo se tudi pri cerkvi Sv. Martina, v kateri je duhovnik ravno začel mašo.




 

Doma smo pojedle večerjo in se počasi poslovile ter se pripravile na naslednji dan.



Živahni pozdravi od:

Patricie, Ane, Maje, Mojce in Stele.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Don't worry, be happy

Piknik v apartmaju