Povsod je lepo, a doma je najlepše


    Čeprav bi rade še malo ostale v Franciji, danes potujemo proti domu. Zgodaj zjutraj je močno deževalo, vendar smo imele srečo, saj je ravno pojenjalo, ko smo se odpravile iz hotela. Ob 10.45 bomo letele v Frankfurt, od tam pa v Trst in z Goopti nazaj proti Ljubljani. Upamo, da nas na letalu ne bo preveč premetavalo, saj je vreme še vedno precej nestabilno. Prispele bomo šele proti večeru.


Ana o izmenjavi pravi: hvaležna sem za to izkušnjo. Bila je nekaj nepozabnega in ob priložnosti se še kdaj vrnem v Francijo.

Patricia: bilo je zelo fino, lahko bi ostala še dalj časa, ampak moram novim dogodivščinam naproti. P.s.: naučite se Francosko, če želite potovati v Francijo. ;) 

Maja: nora izkušnja! Naučila sem se zelo veliko in zgradila sem samozavest pri delu in v življenju. Ustvarila sem veliko novih prijateljstev iz Francije. Upam, da obdržimo stike in se še kdaj vidimo. P.s.: see you soon?! :)

Mojca: zelo lepa izkušnja, veliko sem se naučila. Najbolj pa so mi bili všeč naši popoldanski izleti.

Stela: najprej moram pohvaliti vse 4 dijakinje, ki so se odlično odrezale, tako pri delu, kot pri potovanju, sporazumevanju in življenju v tujini. Francozi so tudi mene naučili nekaj zelo pomembnega. In sicer, da si je treba življenje, kar se da poenostaviti. Ne komplicirajte! Work smart, not hard (bi rekla Maja). ;) Izmenjava je potekala gladko, za kar se moram zahvaliti svoji iznajdljivosti in naši Maji Krajnik, ki je vse tako lepo organizirala. Menim, da bi tovrstno izkušnjo enkrat morali doživeti vsi učitelji, saj pripomore k razgledanosti in zahteva visoko stopnjo prilagodljivosti. Letos se je datumsko izvrstno poklopilo s sejmom Sirha in enim največjih slaščičarakih tekmovanj - Coupe du monde de la patisserie, srednjeveškim festivalom ter drugimi dogodki v Le Puy en Velay. Vsak slaščičar si želi enkrat doživeti utrip tega  tekmovanja. Zares nam je uspelo ustvariti edinstveno doživetje za naše dijakinje, na kar smo lahko ponosni. 
 

Pozdravček
Patricia, Ana, Maja, Mojca in Stela.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Don't worry, be happy

2. delavni dan

Piknik v apartmaju